
Perussuomalaiset kipuavat Vihreiden yli.
Miksi näin on ? Vihreille on muodostunut pakkomielteeksi istua hallituksessa hinnalla millä hyvänsä ja puolue on jakaantunut kahtia. Aikaisemmin vihreitä äänestäneet ovat sankoin joukoin kääntämässä ahterinsa tälle politiikalle ja katsovat tarkkaan mihin voivat luottaa. Luonnollinen ja ainoa ratkaisu on Perussuomalaiset, jotka eivät ole sotkeentuneet valtapeliin, huijauksiin tai vaalirahasotkuihin. Perussuomalaiset eivät ole rasisteja, mutta haluavat suomalaisille samat ja tasa-arvoiset palvelut kuin maahanmuuttajille. Isämme ovat sentään taistelleet tämän maan itsenäiseksi ja meillä on oikeus tulla tasa-arvoisesti kohdelluiksi omassa maassamme.
Taisto Orre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti