Antaa palaa!
Hei teille kaikille tupakoitsijoille ja muista kauheista synneistä kärsiville.ihmisille.. Antaa palaa. vaan. Jos lopetatte tupakanpolton kokonaan niin kuolette varmaankin muutaman vuoden kuluessa. Katsokaa Meilahden ylilääkärien tilastoja yli 40 vuotta polttaneiden kuolleisuudesta. Eihän tällaista saisi julkistaa laisinkaan. Mummoni eli 93 -vuotiaaksi , isäukkokin ja äitini ihan kohtuullisesti. Äiti ei koskaan polttanut tai juonut viinaa silti kuoli jo 69 -vuotiaani. On surkuhupaisaa että meistä tupakoistijoista ja naukkuja ottaneista tehdään valtamediassa syyllisiä. Yhteiskunnan kannalta olemme parhaita veronmaksajia. Miehisen kannan mukaan meidän tulee olla syöppöjä, juoppoja ja naippoja (jotta vanhatpiiatkin saavat jotain nautintoja). Tutkimusten mukaan saat pari vuotta lisäaikaa kun lopetat kaikki nautintoaineet t Tietysti pitää ostaa ja osatta ja ostaa tuota paskaruokaa paljon ja lihoa jotta saisi Diabeteksen ja muita tauteja, joita sitten hoidatat yksityisillä lääkäreillä jos on rahnaa. Itse olen sauhutellut 56 vuotta enkä ole sylkäissyt lasiinkaan ja luultavasti elän vielä parikymmentä vuotta ihan vain hyvistä perintötekijöistä johtuen.
Taisto Orre
Perussuomalainen vaan ei Perusjuntti
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti