Kokoomus +RKP +Vihreät kuin kommunistit ennen.
Maassamme on kaksi kertaa annettu erivapauksia hallituspuolueille. Ensimmäinen kerta sattui sotien jälkeen kun perustettiin SKDL jonka keskeinen tavoite oli vallankumous ja perustaa Liitto nimeltään SKDL. Tarkoituksenahan oli saada Sosiaalidemokraatit liittymään siihen ja jakaa kaikki keskeiset paikat kommunisteille. Osittain se onnistuikin kun Yrjö Leino valittiin sisäministeriksi ja Antikainen Valpon päälliköksi. Koko poliisikunta vaihdettiin kommunisteihin ja kiellettiin Suojeluskunta, Lottajärjestöt ja kaikki yhdistykset, jotka eivät olleet kommunistisia. Samalla SAK yritettiin vallata ja jotenkin onnistuttiinkin, mutta Demarimme olivat aika kovapäisiä ja kommunismin vastaisia. Nyt RKP yrittää samaa menetelmää rasismin varjolla eli kaikki puolueet, joilla on poikkeavia näkemyksiä hallituksen kanssa kiellettäisiin. Sodissamme kaikki olivat yhdessä Venäjää vastaan. Vallankumous suomessa epäonnistui. Yrjö Leino oli kuitenkin suomalainen ja kommunismin vastustaja siinä muodossa kuin se esiintyi silloin. Huolimatta siitä , että hän oli Hertta Kuusisen kanssa avioliitossa ei isänmaallisuus pettänyt. Kommunistit hylkäsivät hänet lopullisesti Moskovan toimesta ja Yrjö Leino alkoholisoitui ja oli vainoharhainen eikä luottanut mihinkään. Tässä vaiheessa astuivat mukaan Korsimo, Kekkonen ja Karjalainen ja tiedämme tuloksen. Katsotaan nyt tätä päivää: Kokoomus + RKP + Vihreät ovat ottaneet käyttöön täysin samat kommunisteille tutut menetelmät. Valloitetaan ensin tiedotusvälineet, sitten sisäministeriö, sitten Maahanmuutto ja vähemmistövaltuutettu sekä luonnollisesti kaikki tärkeät sisä- ja ulkopoliittiset paikat. Menetelmäthän ovat tutut ja niillä valloitettiin, Tsekit, Romania, Bulgaria, Eesti, Latvia, Liettua, Unkari. Nyt menetelmää käytetään EU:n nimissä muuttamatta kommunistisia menetelmiä. Nyt sallimme Vihreiden olla hallituksessa eri mieltä hallituksen kanssa koska Vihreät ovat yhtä kahtiajakautuneita kuin SKDL aikanaan. RKP on aina valmis hallitukseen koska se on yhtä kuin eliitin ja erilaisten laillisten säätiöiden rahoittama eliittipuolue, jonka valta on ylivoimainen suhteessa kannatukseen. Astrid Thors on vain pelinappula tässä pelissä. Koskahan suomalaiset lukisivat historiaamme ja asettaisivat jyrkän vastalauseen. Rahako tämän ratkaisee ? Tilanne on uusi koska sijoittajat ja rahanvalta ovat jo vallaneet keskeiset paikat sijoittajien hyväksi ja köyhien päänmenoksi (Hyssälä) nykypoliitikassa. Yrjö Leinon kirja ”kommunisti sisäministerinä” hyväksyttiin Tammessa ja varsinkin Sosiaalidemokraattien edustajan Kalevi Sorsan toimesta. Kirjaa painettiin 12.000 kpl ja ne poltettiin Krematoriossa. Myyntiin ehtineet saatiin kerättyä pois lähes kaikki. Epäselväksi jäi kenen toimesta ja miksi ? Joillakin saattaa olla tästä kirjasta tehtyjä paperikopioita vielä jäljellä. Niitähän ehdittiin myydä ”mustassa pörssissä” huippuhintaan yli 2000 kpl. Painotuotteen levittäjät ja painajat tuomittiin ankariin rangaistuksiin.
Taisto Orre
Perussuomalainen Hyvinkäältä
tiistai 25. toukokuuta 2010
tiistai 18. toukokuuta 2010
USE vastaan USA
Eurostoliitto, EMU ja EU ovat tuhoon tuomittuja entä USE ?
Eurooppa kokonaisuudessaan on kohtalaisen pieni talousalue. EU:n säännöt ja Emu:n säännöt ovat täysin kontrolloimattomia ja EU rikkoo niitä kaikissa Maastrichtin sopimuksen vastaisesti ihan itse. Siellähän todettiin että emme vastaa osallistujamaiden taloudesta(nyt teemme sen), siellä todettiin että setelirahoitukseen ei ryhdytä EKP:n toimesta(Nyt teemme sen), Siellä todettiin että vaje tulee olla alle 3 %. Siitä emme ole välittäneet tippaakaan. Perussuomalaisena olen alunperinkin ollut sitä mieltä että USE eli United States of Europa voisi olla ainoa oikea vaihtoehto. Mielestäni meillä ei ole olemassa yksinkertaisia vaihtoehtoja kuten erottamalla maat jotka eivät ole noudattaneet yhteisvaluutan ehtoja. Tästä mahdollisuudesta ei puhuta mitään tekemissämme sopimuksissa. Eurostoliiton malli hajoittaa koko EU:n ja tulee todella kalliiksi ja johtaa arvaamattomiin seurauksiin. Yhteinen valuutta on voittopuolisesti vakauttava tekijä ja positiivinen. Jos Kreikka, Espanja, Irlanti, Portugali ja Italia palaisivat omiin valuuttoihinsa se johtaisi uskomattomaan kilpailuun kuka devalvoi eniten saadakseen oman maansa tilanteen kuntoon. Taloustieteilijät näkevät USA:n olevan ainoa talous joka voisi elää ilman yhteyksiä muuhun maailmaan. Tiedän hyvin että kansallisvaltiot Euroopassa ovat varpaillaan ja haluavat olla mahdollisimman itsenäisiä. Samoin me suomalaisetkin toivomme. Tiedän kyllä, että oma puolueenikin ajaa EU:n vastaista politiikkaa ja itsekin vastustan sitä verisesti. Olkaamme kuitenkin järkeviä ja mietitään asioita realistisesti. USE voisi kuitenkin olla ainoa järkevä vaihtoehto. Siis yhteinen valuutta, yhteinen rajojen ylittävä poliisi, yhteiset lait sijoittamisen ja pankkitoiminnan ja kuluttajan oikeuksien suhteen jne. Kaikki muu olisi itse kunkin maan kulttuurin, arvojen ja perinteiden mukaisesti itse päätettävissä. Kaikki muu lainsäädäntö olisi kunkin maan itse päätettävissä. Olenko Idealisti ?
Taisto Orre
Perussuomalainen
Eurooppa kokonaisuudessaan on kohtalaisen pieni talousalue. EU:n säännöt ja Emu:n säännöt ovat täysin kontrolloimattomia ja EU rikkoo niitä kaikissa Maastrichtin sopimuksen vastaisesti ihan itse. Siellähän todettiin että emme vastaa osallistujamaiden taloudesta(nyt teemme sen), siellä todettiin että setelirahoitukseen ei ryhdytä EKP:n toimesta(Nyt teemme sen), Siellä todettiin että vaje tulee olla alle 3 %. Siitä emme ole välittäneet tippaakaan. Perussuomalaisena olen alunperinkin ollut sitä mieltä että USE eli United States of Europa voisi olla ainoa oikea vaihtoehto. Mielestäni meillä ei ole olemassa yksinkertaisia vaihtoehtoja kuten erottamalla maat jotka eivät ole noudattaneet yhteisvaluutan ehtoja. Tästä mahdollisuudesta ei puhuta mitään tekemissämme sopimuksissa. Eurostoliiton malli hajoittaa koko EU:n ja tulee todella kalliiksi ja johtaa arvaamattomiin seurauksiin. Yhteinen valuutta on voittopuolisesti vakauttava tekijä ja positiivinen. Jos Kreikka, Espanja, Irlanti, Portugali ja Italia palaisivat omiin valuuttoihinsa se johtaisi uskomattomaan kilpailuun kuka devalvoi eniten saadakseen oman maansa tilanteen kuntoon. Taloustieteilijät näkevät USA:n olevan ainoa talous joka voisi elää ilman yhteyksiä muuhun maailmaan. Tiedän hyvin että kansallisvaltiot Euroopassa ovat varpaillaan ja haluavat olla mahdollisimman itsenäisiä. Samoin me suomalaisetkin toivomme. Tiedän kyllä, että oma puolueenikin ajaa EU:n vastaista politiikkaa ja itsekin vastustan sitä verisesti. Olkaamme kuitenkin järkeviä ja mietitään asioita realistisesti. USE voisi kuitenkin olla ainoa järkevä vaihtoehto. Siis yhteinen valuutta, yhteinen rajojen ylittävä poliisi, yhteiset lait sijoittamisen ja pankkitoiminnan ja kuluttajan oikeuksien suhteen jne. Kaikki muu olisi itse kunkin maan kulttuurin, arvojen ja perinteiden mukaisesti itse päätettävissä. Kaikki muu lainsäädäntö olisi kunkin maan itse päätettävissä. Olenko Idealisti ?
Taisto Orre
Perussuomalainen
torstai 13. toukokuuta 2010
Kansanedustajaksiko
Uudet vaalit ovat Huhtikuussa 2011, olen ensikertalainen ehdokas ja on kiinnostava kokemus varmaankin saada tämäkin kokemus omaan kokemusmaailmaan.
torstai 6. toukokuuta 2010
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)