Tällainen on nykyinen Hyvinkään kaupungintalo, joka on rakennettu 1973 ja nyt se kiinteistösijoittajien tarpeiden perusteella aiotaan purkaa alta pois, jotta HOK Elanto mahtuu laajentamaan ja ulkolaiset sijoittajat odottamaan maan hinnan nousua. Hölmöläisten touhua !torstai 14. tammikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti