skip to main
|
skip to sidebar
kuukausi sitten näytin tältä eli juuri 70 vuotiaana nuorukaisena.
torstai 28. tammikuuta 2010
Kaupungissa maalla Hyvinkää
Tämä Hyvinkää kuvittelee kuuluvansa Metropolialueeseen. Tämä talvi on ollut todella hieno, joten otin kuvan pihapiiristä ennenkuin tuuli vie lumet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
►
2014
(1)
►
syyskuuta
(1)
►
2012
(7)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(4)
►
2011
(10)
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(2)
▼
2010
(31)
►
marraskuuta
(1)
►
syyskuuta
(3)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(5)
►
toukokuuta
(4)
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(5)
▼
tammikuuta
(6)
Hyvinkää, kiinnostaako ketään ?
Kaupungissa maalla Hyvinkää
Enemmistövalta vai demokratis ?
Kunnan vai kuntalaisen etu ?
Hallintapaneeli
Terveisiä Hyvinkäältä
Tietoja minusta
Unknown
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti