torstai 28. tammikuuta 2010

Kaupungissa maalla Hyvinkää


Tämä Hyvinkää kuvittelee kuuluvansa Metropolialueeseen. Tämä talvi on ollut todella hieno, joten otin kuvan pihapiiristä ennenkuin tuuli vie lumet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti