tiistai 25. toukokuuta 2010

RKP ja Kokoomus kuin kommunistit ennen.

Kokoomus +RKP +Vihreät kuin kommunistit ennen.

Maassamme on kaksi kertaa annettu erivapauksia hallituspuolueille. Ensimmäinen kerta sattui sotien jälkeen kun perustettiin SKDL jonka keskeinen tavoite oli vallankumous ja perustaa Liitto nimeltään SKDL. Tarkoituksenahan oli saada Sosiaalidemokraatit liittymään siihen ja jakaa kaikki keskeiset paikat kommunisteille. Osittain se onnistuikin kun Yrjö Leino valittiin sisäministeriksi ja Antikainen Valpon päälliköksi. Koko poliisikunta vaihdettiin kommunisteihin ja kiellettiin Suojeluskunta, Lottajärjestöt ja kaikki yhdistykset, jotka eivät olleet kommunistisia. Samalla SAK yritettiin vallata ja jotenkin onnistuttiinkin, mutta Demarimme olivat aika kovapäisiä ja kommunismin vastaisia. Nyt RKP yrittää samaa menetelmää rasismin varjolla eli kaikki puolueet, joilla on poikkeavia näkemyksiä hallituksen kanssa kiellettäisiin. Sodissamme kaikki olivat yhdessä Venäjää vastaan. Vallankumous suomessa epäonnistui. Yrjö Leino oli kuitenkin suomalainen ja kommunismin vastustaja siinä muodossa kuin se esiintyi silloin. Huolimatta siitä , että hän oli Hertta Kuusisen kanssa avioliitossa ei isänmaallisuus pettänyt. Kommunistit hylkäsivät hänet lopullisesti Moskovan toimesta ja Yrjö Leino alkoholisoitui ja oli vainoharhainen eikä luottanut mihinkään. Tässä vaiheessa astuivat mukaan Korsimo, Kekkonen ja Karjalainen ja tiedämme tuloksen. Katsotaan nyt tätä päivää: Kokoomus + RKP + Vihreät ovat ottaneet käyttöön täysin samat kommunisteille tutut menetelmät. Valloitetaan ensin tiedotusvälineet, sitten sisäministeriö, sitten Maahanmuutto ja vähemmistövaltuutettu sekä luonnollisesti kaikki tärkeät sisä- ja ulkopoliittiset paikat. Menetelmäthän ovat tutut ja niillä valloitettiin, Tsekit, Romania, Bulgaria, Eesti, Latvia, Liettua, Unkari. Nyt menetelmää käytetään EU:n nimissä muuttamatta kommunistisia menetelmiä. Nyt sallimme Vihreiden olla hallituksessa eri mieltä hallituksen kanssa koska Vihreät ovat yhtä kahtiajakautuneita kuin SKDL aikanaan. RKP on aina valmis hallitukseen koska se on yhtä kuin eliitin ja erilaisten laillisten säätiöiden rahoittama eliittipuolue, jonka valta on ylivoimainen suhteessa kannatukseen. Astrid Thors on vain pelinappula tässä pelissä. Koskahan suomalaiset lukisivat historiaamme ja asettaisivat jyrkän vastalauseen. Rahako tämän ratkaisee ? Tilanne on uusi koska sijoittajat ja rahanvalta ovat jo vallaneet keskeiset paikat sijoittajien hyväksi ja köyhien päänmenoksi (Hyssälä) nykypoliitikassa. Yrjö Leinon kirja ”kommunisti sisäministerinä” hyväksyttiin Tammessa ja varsinkin Sosiaalidemokraattien edustajan Kalevi Sorsan toimesta. Kirjaa painettiin 12.000 kpl ja ne poltettiin Krematoriossa. Myyntiin ehtineet saatiin kerättyä pois lähes kaikki. Epäselväksi jäi kenen toimesta ja miksi ? Joillakin saattaa olla tästä kirjasta tehtyjä paperikopioita vielä jäljellä. Niitähän ehdittiin myydä ”mustassa pörssissä” huippuhintaan yli 2000 kpl. Painotuotteen levittäjät ja painajat tuomittiin ankariin rangaistuksiin.
Taisto Orre
Perussuomalainen Hyvinkäältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti