torstai 13. toukokuuta 2010

Kansanedustajaksiko

Uudet vaalit ovat Huhtikuussa 2011, olen ensikertalainen ehdokas ja on kiinnostava kokemus varmaankin saada tämäkin kokemus omaan kokemusmaailmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti