skip to main
|
skip to sidebar
kuukausi sitten näytin tältä eli juuri 70 vuotiaana nuorukaisena.
torstai 13. toukokuuta 2010
Kansanedustajaksiko
Uudet vaalit ovat Huhtikuussa 2011, olen ensikertalainen ehdokas ja on kiinnostava kokemus varmaankin saada tämäkin kokemus omaan kokemusmaailmaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
►
2014
(1)
►
syyskuuta
(1)
►
2012
(7)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(4)
►
2011
(10)
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(2)
▼
2010
(31)
►
marraskuuta
(1)
►
syyskuuta
(3)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(5)
▼
toukokuuta
(4)
RKP ja Kokoomus kuin kommunistit ennen.
USE vastaan USA
Kansanedustajaksiko
Oikeutta Eläkeläisille
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(5)
►
tammikuuta
(6)
Tietoja minusta
Unknown
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti