
Olen Perussuomalainen nyt ja ikuisesti.
Kun peruin valitukseni Kekosta ja siinä sivussa uuden kaupungintalon rakentamisesta Vanhalle villatehtaalle niin tein sen täysissä sielun ja ruumiin voimissa. En ole tyhmä ja tiesin että siitä seuraa kaikenlaista keskustelua ja osa äänestäjistäni ajattelee että Kokoomus tai virkamiehet olivat ostaneet minut. Eivät todella olleet. Yksikään virkamies tai poliittinen vaikuttaja ei ole ottanut yhteyttä asian tiimoilta. En ole myöskään halunnut kertoa miksi harkitsin oikeaksi perua valitukseni. Kiusanteko ei ole riittävä peruste. Itse asiassa ajattelin. ettei uusi kaupungintalo Vanhalle villatehtaalle ehdi valmistua ajoissa ja etteivät Keko tai Ykköskorttelin sopimukset ehdi toteutua ajoissa ja kaupunki tienaa 5 miljoonaa Euroa. Valitusten peruuttaminen oli huomattavasti vaikeampaa kuin niiden tekeminen ja vaati paljon enemmän rohkeutta. Olen todella pahoillani jos uskotte jonkun voivan ostaa minut. Hyvinkään todelliset päättäjät sopivat varmaankin yhteen taksiin eikä sinne sovi Taisto Orre vaikka otettaisiin käyttöön Inva-taksi. Valitettavaahan se on että paikallinen lehti ja sen toimittajat ovat totaalisesti ulalla oikeista päättäjistämme. Politiikka on vain politiikkaa ja varsinaiset päättäjät ovat sijoittajia ja virkamiehiä. Koetan kuitenkin siinä todellisuudessa istua aikani ja tehdä parhaani edes ollakseni piikki lihassa.
Perussuomalainen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti