Benin rivitalo palaa!!!!
Ben Z keksi oivan vertauksen Kreikan, Irlannin,Islannin,Portugalin kriisistä. Vertaus oli mojova koska hän kertoi että tuo Etelä-Pohjoissunnassa sijaitsevan rivitalon eteläinen osa on ilmiliekeissä. Totta kai me menemme sitä sammuttamaan ettei koko rivari syttyisi. Sitä kutsutaan palon sammuttamiseksi ja palomuuriksi. Totta kai nyt jokainen ymmärtää senverran näistä tukiaisista.
Kaipaamaan jäi kuitenkin analyysia, joka elävässä elämässä on kovin tavanomainen. Palomuuri pettää ja tuuli etelästä on niin kova että paloa ei saada sammumaan. Mitähän palokunta elävässä elämässä tekee ? Antaa palaa!
Se ryhtyy suojelemaan naapurustoa ettei tuli leviäisi koko kaupunkiin ja tuosta rivarista jää vain savuavat rauniot.
Onneksi joillakin oli hankittuna omakotitalo(Saksa) eikä tuli heti levinnyt. Meni vain nämä
keskiluokan rivitalonpätkät. Ne nyt oli pakko antaa palaa poroksi, ettei olisi syntynyt vielä suurempaa vahinkoa.
Raunioilla tavataan !
Taisto Orre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti