Kansa ei enään anna periksi!
Varmaan te kaikki luette tänään uutisia Tunisiasta, Jemeneistä, Iranista, Irakista Libanonista ja Egyptistä. Nämä monet maat ovat Diktaattorien hallitsemia ja niiden kaikkien suurin ongelma on työttömyys, köyhyys, ihmisoikeudet ja epäoikeudenmukaisuus. Me täällä ”lintukodossamme” voimme tietysti katsoa näitä asioita kaukaa ja ajatella että olemme sentään demokraattinen hyvinvointivaltio, vai olemmeko ? Sama kehitys näkyy selvästi myös meillä: Köyhyys lisääntyy, tuloerot kasvavat, rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät, nuorisotyöttömyys on huima(25 %) ,köyhiä on jo noin 700.000 henkilöä, eläkeläiset köyhtyvät vuosi vuodelta, vanhukset hukkuvat paskaan, omaishoitajat ja kolmas sektori raataa viimeisillä voimillaan. Samaan aikaan suurimmaksi businekseksi tulee yksityinen sairaanhoito, hoivapalvelut, hammashoito ja kuntoutus. Samaan aikaan kehitellään palveluseteliä, joka edelleenkin antaa hyvätuloisille paremmat mahdollisuudet saada palveluja ja heikentää kunnallisia palveluja.
Ihmettelemme Perussuomalaisten huimaa kannatusta miksi? Kaikilla puolueilla olisi ollut mahdollisuus puhua ihmisille heidän oikeista ongelmistaan, mutta ne eivät ole tehneet sitä. Mielestäni Perussuomalaisten kannatus on jo ylittänyt sellaisen kynnyksen ettei periksi anneta. Kyseessä on todellinen vallankumous ja suurin sotien jälkeen tapahtuva muutos. Nyt pitäisi yllyttää kaikki nukkuvat ja epäuskoisetkin kannattamaan tätä muutosta äänestämällä. Nyt on mahdollisuus, joka ei välttämättä toistu rauhanomaisesti tämän jälkeen. Älkää antako periksi, äänestäkää.
Taisto Orre
Kaupunginvaltuutettu, Eduskuntavaaliehdokas
Hyvinkää
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti