MITEN PERUSSUOMALAISTEN MENESTYS NÄKYY KUNTATASOLLA ?
Mieleni minun tekevi kysyä mitä ilmiöitä olette havainneet Perussuomalaisten kasvavan kannatuksen vaikutuksista kuntatasolla ?
Mielipiteeni ja kokemukseni ovat puhtaasti henkilökohtaisia eikä niitä olette mitattu millään tieteellisellä menetelmällä.
Näin se näkyy Hyvinkäällä:
Yhteistyö Vihreiden kanssa on olematonta ja he ovat ripustautuneet Kokoomuksen kaulaan ja vastustavat kaikkea (myös Vihreitä ajatuksia).
Vasemmisto on tehnyt selkeän pesäeron , vaikka tavoitteemme monessa suhteessa ovat köyhän kansan auttamiseksi samankaltaisia ja tähän asti yhteistyötä on löytynyt. Ei löydy enää. Pelko taitaa olla suuri Kokkolassakin.
Demarit ovat oivaltaneet tilaisuuden ja pitkästä aikaa yhteistyöhalukkuutta on ilmennyt(taitaa pelko olla suuri Demareissakin).
Kokoomuksen ylimielisyys on lisääntynyt ja nyt valtakunnantasollakin Katainen ja Stubb näyttävät päästelevän sammakoita. Ilmeisesti he ovat alkaneet uskoa että mainostoimiston ja brändääjien heillle syöttämät tiedot ovatkin heidän osaamistaan ja tässä vaiheessa kun avustajat ja mainostoimistot ovat passiivisia tapahtuu pahoja mokia. Kokoomus luottaa jatkuvaan kannatuksen kasvuun ja toimii härskisti suuryrittäjien ja liike-elämän sääntöjen mukaan. Se saattaa kostautua.
No miten sitten KePu ? Pyörii kuin väkkärä ja koettaa saada kaikki epäselvyydet Matti Vanhasen tai meillä Tapani Yli-saunamäen henkilökohtaisiksi mokiksi. Puolueellahan ei ole mitään tekemistä asioiden kanssa. Kansanedustajaehdokkaat yrittävät epätoivoisesti kiertää kaikki kissanristiäiset ja saada nimensä näkyviin. Haisee tosi pahalle.
Totesin jo aluksi että nämä ovat vain omia kokemuksiani enkä niihen ole hakenut hyväksyntää puolueelta tai piiriltä enkä paikallisyhdistykseltämme.
Taisto Orre
Perussuomalainen, Hyvinkään valtuustoryhmän puheenjohtaja, Eduskuntavaaliehdokas.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti